+31 (0)13 580 23 41 Contactgegevens

Social CRM software

Een Social CRM software voor betrokkenheid met leden en klanten

EngageNet is een social CRM software waarmee de betrokkenheid met leden en klanten kan worden vergroot. Het is een uniek systeem, omdat het een samenhangend geheel is van enquêtesoftware, een vraagafhandelingssysteem, een expert systeem, een kennisbank en social media monitor. Alle ingaande en uitgaande interacties met leden en/of klanten komen samen in de Social CRM software. Hierdoor heeft men volledig inzicht in de doelgroep en kan hen optimaal bedienen.

Wat kunt u met EngageNet bereiken?

De CRM software is een up to date CRM systeem zonder administratieve ballast. Met de CRM software wordt er diepgaande en precieze kennis over leden en klanten opgebouwd, terwijl de desbetreffende organisatie hen service verleent. In plaats van een administratieve ballast die een organisatie mogelijk heeft om een CRM systeem te vullen en up to date te houden, wordt er door middel van Engagenet een kennissysteem opgebouwd vanuit de dienstverlenende processen.
Door middel van Engagenet wordt er inzicht gegeven over een doelgroep. Alle ingaande en uitgaande informatie wordt automatisch gelabeld en geordend, waardoor vanzelf actuele trends naar boven komen bij de doelgroep. Uitgekiende rapportages geven precieze inzicht in wat er leeft en speelt.
De social CRM software is een zelflerend kennissysteem. Op basis van alle vragen, reacties, enquêtes bouwt de desbetreffende organisatie aan een kennissysteem over de thema's die relevant zijn. Dit kennissysteem is direct te raadplegen door uw service medewerkers en ook een website publiek te ontsluiten.

Voor wie is EngageNet geschikt?

EngageNet is bedoeld voor (Belangen)verenigingen en voor organisaties die een grote mate van betrokkenheid met hun klanten hebben.

Contact
Neem contact op voor meer informatie of vraag een vrijblijvend gesprek aan.

delen